MacBook air
תיקון מקבוק פרו
MacBook Pro
תיקון מק 16 אינטש
MacBook Pro 16"
תיקון iMac 24
"iMac 24
תיקון איימק
"iMac 27
תיקון מק פרו
Mac Pro
תיקון מק מיני
Mac Mini

מעבדת שירות למק – MacBook

מעבדת תיקונים אפל
מעבדת שירות למק - MacBook

המקבוק הינו אחד המכשירים האיכותיים ביותר שיש. לכן לא פלא שכשיש לכם תקלה במכשיר אתם לא רצים לזרוק אותו ולרכוש אחד חלופי, אלא מעדיפים לתקן אותו. כל מה שצריך לדעת על שירות למקבוק פרו MacBook במאמר הבא.

מה ההבדל בין מעבדה רגילה למעבדת מק?

מחשבי המק, כמו שבוודאי אתם יודעים ומספרים לכולם, הם מחשבים מיוחדים ושונים אשר דורשים טיפול מיוחד להם. לכן, כאשר ישנה תקלה במחשב המק שלכם, מעבדה רגילה לתיקון מחשבים אינה מספיקה, ועליכם לפנות למעבדה המתמחה בתיקון מחשב מק. אחד ההבדלים הוא שבמעבדת מק, להבדיל ממעבדה רגילה, ניתן לתקן לוח אם של מחשב נייד מק ברמת השבב.

במעבדת מק ניתן לאתר את הרכיב שנפגע בלוח האם אשר גורם למחשב הנייד לא לפעול כמו שצריך. באמצעות ציוד וידע מתקדם, במעבדות מק ניתן להחליף את הרכיב הפגוע במחשב המק או לתקנו. במעבדת תיקונים מק ניתן להחליף ולשדרג את הזיכרון במחשב המק, וניתן אף לתקן בעיות של קורוזיה.

לתקן או לקנות מק חדש?

לתיקון המק יש יתרון עצום, ויש בהם חיסכון ורווח עצומים – מכיוון שמחירי ה מקבוק פרו –MacBook  אינם זולים כלל, ומכיוון שגם חלקי החילוף של מחשבי המק אינם זולים, תיקון הינו הפתרון הפופולרי והטוב ביותר. במעבדות התיקונים ניתן לבצע תיקון של הרכיבים הפגומים, ובכך להביא לחסכון אמיתי.

השאלה האמיתית שעליכם לשאו את עצמכם כאשר אתם שוקלים האם לתקן בעצמכם את מחשבכם או להביא אותו למעבדת תיקונים המתמחה בתיקון מחשבים הינה האם תדעו לתקן את המחשב, והאם תדעו להחזירו למצב הקודם מבלי לגרום לנזקים גדולים יותר. רק באם התשובה על כך היא חיובית, מומלץ לכם לתקן בעצמכם. אחרת, מומלץ בכל תוקף שתתנו את המחשב לתיקון במעבדה, לתיקון על ידי מומחים, אשר גם ידעו לזהות את התקלה ולפתור אותה, וגם יוכלו לתת לכם אחריות על מנת למנוע את חזרת התקלה.

מהיכן רוכשים חלקי חילוף?

ניתן לקנות באופן עצמאי חלקי חילוף דרך היבואנים או באינטרנט, אך נראה שגם מבחינת חלקי חילוף רצוי לרכוש במעבדות תיקונים, אשר מספקות אחריות על רכיבי המקבוק פרו שהן מספקות.

אהבתם שתפו:
רוצים שקט בנוגע לתיקון מק שלכם?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

חברתנו הוקמה בשנת 2003 ומתמחה בשרותי מחשוב לעסקים, בדגש על שרתים ענן, חוזי שרות ברייטנר חודשי, פתרונות גיבוי און ליין, צוות אנשי סיסטם ומוקד HELP DESK זמין לשרות הלקוחות, מתמחים בשרתי SAP, פריורטי וחשבשבת הן במודל שכירות והן כשרות קבוע עם רישוי הלקוח, כמו כן ברשותנו מעבדת תיקון מחשבים ניידים מהגדולות בארץ לתיקון מק ואיימק.

קידוש השם 1, ראשון לציון
077-4000179
[email protected]

מידע נוסף
בדיקה מהי הגירסא המקורית של החומרה שנרכשה עם המק

בדיקת מפרט טכני למחשב מק

מידע על החומרה במק שלך השתמש באפליקציית מידע מערכת כדי לראות סיכום מידע על החומרה, התוכנה והרשת שלך ב- Mac. אפליקציית מידע המערכת מספקת מפרטים

שווה קריאה
רוצים שקט בנוגע למחשבים של העסק?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן